 jednoczęściowy driver 9T z systemem trzech zapadek - 4 łożyska maszynowe wysokiej jakości - driver wyposażony w łożysko igiełkowe - oś 14mm drążona, 100% stal Cro-Mo - pochylone kołnierze dają lepszą sztywność koła
Waga: 468g (bez nakrętek), z nakrętkami 526g
Wiec zaczne tak , na pieście jeździłem przeszło rok czasu od poczatku do konca użytkowania była z pegami . Kupilem opcje 10T , wiec moja nie posiadala łozysk igiełkowych.Gdy otworzylem paczke obejrzalem piaste wszystko pieknie bardzo sie podjarałem , z powodu ze kupilem uzywana poszedlem do garażu rozebralem do zera przesmarowalem i zalozyłem do roweru. Pierwsze moje dni z piasta byly bez huba , Wrazenia z pierwszej jazdki , Piasta miala bardzo male opory toczenia wszystko szlo jak masło . Driver chodził dość głośno . O nakrętkach nie moge nic powiedziec poniewaz razem z piasta dostałem zwykle stalowe .Podczas moich koślawych grindów , kołnierze nawet nie pisnely przy uderzeniu o murek rurke czy rózne rzeczy. Oś bardzo mocna gwint nie zrywal sie, posiada otwór na imbus co jest dla wielu dużym plusem . Niestety w piascie dojrzalem mała wade która powstała poprzez grindy bez huba.A tak dokładnie był to kawalek korpusu po lewej stronie , po paru grindach w jednym miejscu troszke sie spłasczyl .Niby kazdy by pomyslal ze co w tym takiego , ale producenci odysseya ustawili lozska rowno z końcem korpusu . W wyniku tego splaszczony kawalek sciskal lozysko i kręcąc piasta w lapach czuć bylo minimalny opor nie odczuwalny w jezdzie , niestety bylo to z mojej winy kazdy normalny odrazu zaklada huba. Jakies 3-4 miechy przed sprzedaniem piasty nastąpiło naturalne zuzycie zapadek i sprezynki , w wyniku tego piasta zaczela znacznie ciszej chodzić oraz raz na ruski rok ale przeskakiwała . Jest to spotykane w każdej piascie więc nie ma co sie martwic nowe zapadki i sprezynka o koszt 20-50pln.Plusem oraz minusem jest bra systemu q lite . Plus znacznie tańsze koszty napraw minusy w sumie nie wiem chyba tyle ze ciszej chodzi . Dla mnie był to świetny wybór z piasty bylem zadowolony .W celu odchudzenia piasty mozemy dokupic tytanowa os i driver . Niestety dostepne sa tylko w USA . No to chyba bd na tyle , Podsumujmy
Plusy: -Smukly wyglad -Świetna wspolpraca z pegami -Łożysko igiełkowe w wersji 9t -Tanie koszty napraw -Gniazdo na imbus w osi -Wytrzymalosc (Pamietajmy o hubguardzie podzczas uzytku pegów )
Minusy: -Cena -Dla niektórtych waga (ale ja to mam gdzies)
Jak dla mnie : 9,5/10
Pozdrawiam Karczewa9
|